Το αυτοκίνητο είναι σε αρκετά καλή κατάσταση φοράει μηχανή από TGA
Και σασμάν 151
Μπήκε στο συνεργείο για να γίνει το απαραίτητο σέρβις για να το παραλάβει έτοιμο ο επομένως κάτοχος του
πέρασε κ το στάδιο του εκτελωνισμού
αλλαγή Διχαλο στον συμπλέκτη
υπάρχει και καρότσα με μουσαμά που είναι έτοιμη για τοποθέτηση με
το αυτοκίνητο βρίσκεται στο στάδιο τοποθέτησης καρότσας